ОПЛАТА І ДОСТАВКА
Для фізичних та юридичних осіб існує кілька способів оплати, серед яких завжди можна вибрати зручний для вас.

Ми співпрацюємо з кращими службами доставки, щоб ви завжди отримували свої замовлення вчасно.
ОПЛАТА
Готівкова
Оплата готівкою можлива тільки в Києві і Київській області, а також по всій Україні - через термінали.

Оплата здійснюється виключно у національній валюті за курсом визначеним на момент замовлення.

На підтвердження оплати ми видаємо товарний чек.
Безготівкова
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:

Після оформлення замовлення і затвердження попереднього макета, менеджер компанії видправить вам рахунок по електронній пошті.

Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з продукцією.
Фізичні особи можуть оплатити замовлення наступними способами:
  • Через сервіс онлайн-платежів Приват-24;
  • Готівкою або за допомогою банківської карти в офісі Crystallica ®;
  • Через термінали оплати і відділення банків для самообслуговування;
  • За допомогою інтернет-банкінгу;
  • За допомогою банківської карти (VISA і MasterCard);
  • Електронними грошима WebMoney;
  • Готівкою у відділенні будь-якого банку, що приймає платежі від фізичних осіб.

Для юридичних осіб передбачена безготівкова оплата.


Оригінали документів (договір, рахунок і видаткова накладна) ми відправляемо по електронній або Новій пошті.

Оплатити рахунок можна одним з трьох способів:
  • Через систему інтернет-банкінгу або систему «Клієнт-Банк»;
  • У відділенні будь-якого банку, що приймає платежі від юридичних осіб;
  • За допомогою банківської карти, виписаної на юридичну особу

Зверніть увагу:

  • У зв'язку з виготовленням всієї продукції Crystallica ® за індивідуальним замовленням ми
    працюємо на умовах 100% попередньої оплати вартості замовлення.
  • Всі рахунки виставляються тільки при підтвердженні замовлення.
  • При оплаті важливо, щоб сума і дані про платника і одержувача платежу відповідали даним,
    зазначеним в рахунку.
  • Замовлення можна оплачувати за кордоном. Щоб дізнатися подробиці про варіанти оплати для іноземних компаній і фізичних осіб - нерезидентів України, відправте нам запит по електронній пошті, або зателефонуйте нам за номером +38 (098) 611-00-55
  • Лінія доступна щодня без вихідних з 09:00 до 18:00 за Київським часом (GMT + 02: 00).

Скасування замовлення:
  • Якщо ви вирішили скасувати замовлення і ще не перерахували гроші - скасуйте замовлення по
    телефону +38 (098) 611-00-55, або відправити нам про це повідомлення по електронній пошті.
  • Якщо ви вирішили скасувати замовлення і вже перерахували гроші - повідомте нам про це по
    телефону +38 (098) 611-00-55 або відішліть нам повідомлення по електронній пошті, і коли гроші
    надійдуть до нас, ми повернемо їх назад зручним для вас способом.
  • Щоб повернути вам гроші, нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.
ДОСТАВКА
Доставка в Києві
Ми безкоштовно доставляємо по Україні бсолютно всі замовлення наших клієнтів.
Доставка здійснюється з 09:00 до 18:00 в робочі дні.
У вихідні та святкові дні - час доставки узгоджується додатково.
Самовивіз в Києві
З офісу по вулиці Олени Пчілки, 5 за попередньою домовленістю з менеджером.
Доставка у відділення Нової пошти
Доставка стандартно займає 24 години (1 робочий день).
Під час замовлення наш менеджер узгоджує з вами дату доставки перед відправкою продукції.
Доставка продукції Новою поштою в пункт самовивозу здійснюється безкоштовно.
Доставка в регіони
Доставка займає від 24 до 72 годин (1-3 робочих дні) в залежності від місця і регіону доставки.
Під час замовлення наш менеджер узгоджує з вами дату доставки перед відправкою продукції.
Ми безкоштовно доставляємо по Україні абсолютно всі замовлення наших клієнтів.
  • Crystallica ® вибирає службу доставки і спосіб доставки в залежності від ваги, вартості замовлення і адреси, за якою буде доставлено замовлення.
  • В електронному листі при підтвердженні замовлення можна вказати спосіб доставки, який зручний саме вам.
  • Стандартний термін доставки замовлень по Україні - 24 години (1 робочий день) з часу (дати) відправки.
  • Ви можете відстежувати своє замовлення на сайті служби доставки.
При оформленні замовлення обов'язково надайте таку інформацію:
  1. Повна адреса місця, куди доставити замовлення.
  2. Контактний номер телефону і зручний час доставки.
    Ми зв'яжемося з вами заздалегідь, щоб домовитися про відповідний час і місце для доставки замовлення.

Отримання замовлення

  • У день доставки замовлення представники кур'єрської служби зв'яжуться з одержувачем, щоб призначити час доставки. Переконайтеся, що одержувач зможе відповісти за номером телефону, який буде вказано при оформленні замовлення.
  • При отриманні замовлення одержувач повинен надати кур'єру при собі посвідчення особи (паспорт, водійське посвідчення) або копію електронного листа з повідомленням про відправку замовлення.
  • Якщо одержувач не може надати зазначені вище документи, кур'єр призначить інший час доставки. Кур'єр виїжджає за адресою доставки не більше трьох разів.
  • Якщо одержувач вважає, що упаковка пошкоджена, він може попросити кур'єра зняти коричневу зовнішню упаковку. Одержувач може відкрити упаковку, щоб перевірити вміст.
  • Якщо ви отримали пошкоджений товар, зателефонуйте нам за номером (098) 611-00-55. У разі будь-якого пошкодження вашої посилки ми в найкоротші терміни зв'яжемося безпосередньо зі службою доставки, щоб з'ясувати причину. Ми повідомимо вам про результати перевірки та відправимо заміну, якщо це необхідно.
  • Якщо замовлення не був доставлений в день, зазначений в повідомленні з повідомленням про відправку, зателефонуйте нам за номером (098) 611-00-55. Ми зв'яжемося з відповідною службою доставки, щоб з'ясувати причину затримки, і докладемо всіх зусиль, щоб доставити замовлення якомога швидше.
  • Якщо в момент доставки замовлення одержувача не буде, кур'єр залишить повідомлення з інформацією про те, як забрати посилку. Одержувач може зв'язатися з кур'єром і домовитися про новий термін доставки або змінити адресу доставки.
  • Якщо абонент не прийняв посилку три рази поспіль, замовлення буде повернено в Crystallica ®. Після повернення посилки ми зв'яжемося з одержувачем, щоб з'ясувати причину і домовиться про повторну доставку замовлення.

Повернення

У нас немає ніяких сумнівів в тому, що вам сподобається продукція, замовлена в Crystallica ®. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб ви залишилися задоволені своїм замовленням.

Коли ви отримаєте своє замовлення, ми зв'яжемося з вами, щоб дізнатися думку про якість нашої роботи і про враження від вашого подарунка. Однак якщо ви не вручили подарунок і вирішили повернути замовлення, ми не зможемо це зробити.

Вся продукція Crystallica ® виготовлена за індивідуальним замовленням і не підлягає подальшому перепродажу.

Додаткова інформація
  • Повідомте нам, про що б ви хотіли отримати додаткову інформацію, і ми зв'яжемося з вами протягом 15 хвилин, або просто зателефонуйте нам за номером (098) 611-00-55, щоб особисто поспілкуватися з представником компанії.
  • Ми завжди раді допомогти, і відповімо на всі питання по продуктам Crystallica ®. Впевнені, що саме ваш подарунок буде найкращим.
Made on
Tilda